1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Ontslag nemen en vervanging bij ziekte of vakantie

Auteur Bericht
Etty Geplaatst: dinsdag 18 Februari 2014 21:42
Beste collega´s,

Ik heb graag enig advies nodig.

1. ik werk 2 dagen als zzp´er en 3 dagen in loondienst in een ziekenhuis. Door toenemende bureaucratie en meer administratieve werkzaamheden wil ik binnenkort ontslag nemen en 4,5 dag per week besteden aan zzp´er zijn. Ik mis het werken 1 op1 met mensen en mensen ondersteunen waar nodig is. Omdat ik een opzeg termijn heb van 2 maanden lijkt het dan moeilijk om klanten te krijgen die dan 2 maanden op mij zullen wachten. Heeft iemand ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken?

2. Hoe regelen jullie vervanging tijdens ziekte of vakantie?

Graag ontvang ik tips over bovengenoemde vragen. Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,
Jenny Geplaatst: woensdag 19 Februari 2014 09:14
Je kunt je inschrijven bij een klein zorgburo,
Die aansluit bij jouw ideeën over goede zorg.
Succes !
Etty Geplaatst: woensdag 19 Februari 2014 19:29
Bedankt voor de tip!!!
Henny Geplaatst: donderdag 20 Februari 2014 15:28
I

Beste collega´s,

Ik heb graag enig advies nodig.

1. ik werk 2 dagen als zzp´er en 3 dagen in loondienst in een ziekenhuis. Door toenemende bureaucratie en meer administratieve werkzaamheden wil ik binnenkort ontslag nemen en 4,5 dag per week besteden aan zzp´er zijn. Ik mis het werken 1 op1 met mensen en mensen ondersteunen waar nodig is. Omdat ik een opzeg termijn heb van 2 maanden lijkt het dan moeilijk om klanten te krijgen die dan 2 maanden op mij zullen wachten. Heeft iemand ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken?

2. Hoe regelen jullie vervanging tijdens ziekte of vakantie?

Graag ontvang ik tips over bovengenoemde vragen. Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,



Hoi,
Ik heb zelf 5 maanden geleden dezelfde stap gemaakt, met dezelfde redenen! Je. Hebt per slot van rekening ooit voor de. Zorg gekozen , en niet voor een administratieve baan! Hoor veel mensen van 50 en ouder dezelfde klachten hebben!
Ik werkte ook al drie jaar als ZZP er in combinatie met vaste baan, ik werk en voor een bemiddelingsburo's en " eigen" klanten! Je loopt natuurlijk het risico dat je niet altijd 4,5 dag per week hebt! Maar ook dat je soms wel 60 u in de week werkt! Het is handig als je wat andere ZZP ers om je heen hebt, waar je voor in kan vallen en waar je samen " klussen" mee aanneemt!
Als ik jou was, schreef ik me nu al in bij bemiddelingsburo's en zou al wat kleine opdrachten proberen te krijgen!
Succes, Gr. Henny
(verwijderd) Geplaatst: donderdag 20 Februari 2014 16:32
Hallo,
Wil over enkele maanden starten met zorgboerderij. Is voor mij dus ook een probleem om nu al clienten te werven, maar pas over enkele maanden te beginnen. Zoek in eerste instantie clienten met PGB.

Daarnaast weet ik nog niet of ik in loondienst treed bij de boer, waarmee ik samenwerk of bij de boer ruimte huur en mijn eigen BV opstart met mij als werknmer.
Wie heeft goede tips voor mij.

Groetjes J. Bakker

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.