1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Ontslag nemen en vervanging bij ziekte of vakantie

Auteur Bericht
Etty Geplaatst: dinsdag 18 Februari 2014 21:42
Beste collega´s,

Ik heb graag enig advies nodig.

1. ik werk 2 dagen als zzp´er en 3 dagen in loondienst in een ziekenhuis. Door toenemende bureaucratie en meer administratieve werkzaamheden wil ik binnenkort ontslag nemen en 4,5 dag per week besteden aan zzp´er zijn. Ik mis het werken 1 op1 met mensen en mensen ondersteunen waar nodig is. Omdat ik een opzeg termijn heb van 2 maanden lijkt het dan moeilijk om klanten te krijgen die dan 2 maanden op mij zullen wachten. Heeft iemand ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken?

2. Hoe regelen jullie vervanging tijdens ziekte of vakantie?

Graag ontvang ik tips over bovengenoemde vragen. Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,
Jenny Geplaatst: woensdag 19 Februari 2014 09:14
Je kunt je inschrijven bij een klein zorgburo,
Die aansluit bij jouw ideeën over goede zorg.
Succes !
Etty Geplaatst: woensdag 19 Februari 2014 19:29
Bedankt voor de tip!!!
Henny Geplaatst: donderdag 20 Februari 2014 15:28
I

Beste collega´s,

Ik heb graag enig advies nodig.

1. ik werk 2 dagen als zzp´er en 3 dagen in loondienst in een ziekenhuis. Door toenemende bureaucratie en meer administratieve werkzaamheden wil ik binnenkort ontslag nemen en 4,5 dag per week besteden aan zzp´er zijn. Ik mis het werken 1 op1 met mensen en mensen ondersteunen waar nodig is. Omdat ik een opzeg termijn heb van 2 maanden lijkt het dan moeilijk om klanten te krijgen die dan 2 maanden op mij zullen wachten. Heeft iemand ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken?

2. Hoe regelen jullie vervanging tijdens ziekte of vakantie?

Graag ontvang ik tips over bovengenoemde vragen. Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,



Hoi,