1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZZP-er sluit je aan

Auteur Bericht
Foveo Geplaatst: donderdag 23 Januari 2014 23:57
In verband met de transitie WMO willen enkele gemeenten in Friesland geen contracten aangaan met losse ZZP-ers.
Vanuit Smelnezorg zijn we in gesprek met meerdere partijen om een koepel van ZZP-ers op te richten.
Smelnezorg is bekend en erkend als zorgaanbieder in Friesland, heeft alle faciliteiten in huis voor zowel front-office als back-office en heeft tevens diensten als orthopedagoog, psychologen en andere in haar organisatie.
Voor kleine aanbieders bieden wij de mogelijkheid om mee te doen aan een franchiseformule waarmee jij als éénpitter ook toekomst kunt hebben in de provincie Friesland.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Zorgcentrum Brabant Geplaatst: donderdag 20 Februari 2014 12:42
Niet werkzaam in Friesland maar dit vind ik nou eens een goed voorstel en aanbod van Smelnezorg.
Zoiets mag in Noord Brabant ook worden opgezet van mij.
Foveo Geplaatst: maandag 24 Februari 2014 20:56
Dank voor het compliment.
De eerste zelfstandigen zijn inmiddels zover dat we de contracten gaan voorbereiden voor Smallingerland.
Joanna Geplaatst: woensdag 30 April 2014 11:20
Als beginnend ZZP-er in Friesland zou ik graag wat meer info ontvangen. Ik bied ambulante begeleiding en maatschappelijke ondersteuning aan.
Marianne Geplaatst: donderdag 08 Mei 2014 12:42
De wet is eind april aangenomen waarbij het PGB verankerd is in de WMO. Dus ik zou denken dat burgers nog altijd hun eigen hulpverlener mogen zoeken.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.