1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

inventarisatie stop kleine aanbieders

Auteur Bericht
Diana Geplaatst: zaterdag 11 Januari 2014 11:41
Hallo allemaal,

Ik ben een inventarisatie aan het maken van kleine aanbieders die logeer, naschooolse opvang etc bieden die gestopt zijn of hebben moeten stoppen door de nieuwe wetgeving rondom PGB etc. Dit wil ik gebruiken in communicatie naar diverse beleidsmakers, transitiemanager, politiek etc. Ik zal voornamelijk cijfers noemen, wel redenen, en zo min mogelijk naam en toenaam.
Anoniem reageren zal hier lastig worden, ik weet ook niet of de Hulpgids toestaat hier namen te noemen, maar ik neem aan wanneer er gestopt is, je ook geen reclame maakt. Ik hoop dus op medewerking van de NHG.

groetjes Diana
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 15 Januari 2014 14:09
Beste Diana,

In dit geval kun je jouw e-mailadres hier wel plaatsen, zodat gedupeerden direct contact met je op kunnen nemen.

Succes!

Vriendelijke groet,

Jolien Ruiter
Community Manager Nationale Hulpgids
Diana Geplaatst: woensdag 15 Januari 2014 17:23
Dank je wel !

Wil je je verhaal delen of ken je aanbieders/zzpers die hebben moeten stoppen, dan graag mailen naar [email protected].
Al de info wordt zorgvuldig door mij behandeld. Ik zal niets delen zonder vooraf je toestemming te hebben verkregen.
Alvast bedankt !

gr Diana

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.