1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Vragen over verwerking uren zorg

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 30 Juli 2013 20:41
Goedenavond, ik heb 2 vragen:
1. Mag 1 hulpverlener bij een tweeling werken op dezelfde tijden/uren en kan ik dan deze uren bij beide kinderen registreren ? En valt dat dan nog onder individuele of groeps zorg?
2. Als ik oma van de tweeling inhuur valt zij dan binnen de 3 dagenregeling of valt zij dan binnen familie 1e/2e graad?

Ik zie graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Niels
Gast Geplaatst: donderdag 01 Augustus 2013 14:00
Bij fysiotherapie is het zo dat, wanneer een therapeut meer dan 1 patiënt tegelijk behandelt/begeleidt, zij beiden de helft van de tijd in rekenig gebracht krijgen.
Het lijtk mij dan ook niet meer dan normaal indien u dit ook doet t.a.v. de tweeling. U hoeft toch niet een dubbel salaris te krijgen???
Veel plezier, want het zal leuk werken zijn!
Geplaatst: vrijdag 02 Augustus 2013 09:03
Wij hebben meerdere kinderen binnen ons gezin met een PGB en het komt dus ook voor dat 1 hulpverlener meerdere kinderen tegelijk begeleid. Ik heb dat voorgelegd aan het zorgkantoor maar die kon zich er ook prima in vinden als je de ene keer op naam van het ene kind declareert en de volgende keer op naam van de ander. Voor onze hulpverleners maakt het gelukkig niet uit of ze 1 of 3 kinderen begeleiden en doen dat inderdaad volgens het gewoon afgesproken bedrag.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.