1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Collega's omgeving Arnhem

Auteur Bericht
Paulien Geplaatst: maandag 01 Juli 2013 21:42
Beste Collega's,

In de regio Arnhem ben ik op zoek naar actieve zelfsandige begeleiders met affiniteit binnen de GGZ PGB.
Ik zou graag met andere collega zzp-ers kennismaken om gebruik te kunnen maken van elkaars deskundigheid.
Tevens wil ik graag een vervangingsplan opzetten om zo een backup te hebben voor uitval van werkzaamheden.
Dit vervangingsplan zou ik tevens willen laten dienen om aan de eisen te kunnen voldoen voor het kwalitetskeurmerk en hoop zo in de toekomst ZIN te kunnen bieden.

Welke actieve begeleider die zijn beroep uiterst serieus neemt ziet het zitten om kennis te maken?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Paulien Klein

Klein Ambulante Zorg
Annemarie Geplaatst: donderdag 04 Juli 2013 13:44
dag, ik woon in Arnhem en ben naast sociotherapeut ook psycholoog. Ik begeleid mensen met een PGB. heb ervaring met alle soorten psychiatrische stoornissen. Daarnaast ben ik verbonden aan een organisatie die ZIN levert: opvang (ook langdurig), thuisbegeleiding, dagbesteding en behandeling.
Glenn Geplaatst: zaterdag 13 Juli 2013 09:35

dag, ik woon in Arnhem en ben naast sociotherapeut ook psycholoog. Ik begeleid mensen met een PGB. heb ervaring met alle soorten psychiatrische stoornissen. Daarnaast ben ik verbonden aan een organisatie die ZIN levert: opvang (ook langdurig), thuisbegeleiding, dagbesteding en behandeling.



Hallo, ik ben Glenn en vpk B en zzper
mail naar {deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Annemieke Geplaatst: donderdag 25 Juli 2013 19:43
Hoi Paulien,

Ik heb zeer veel interesse. Ik ben Annemieke van den Herik en woonachtig in Arnhem. Ik werk als pgb-ster bij gezinnen met kinderen. Ik heb mijn diploma mz-niveau 3. Ik heb gewerkt bij verschillende woonvoorzieningen, dagbesteding en een logeerhuis voor ik als pgb-ster ging werken.

Ik hoop van je te horen.




Beste Collega's,

In de regio Arnhem ben ik op zoek naar actieve zelfsandige begeleiders met affiniteit binnen de GGZ PGB.
Ik zou graag met andere collega zzp-ers kennismaken om gebruik te kunnen maken van elkaars deskundigheid.
Tevens wil ik graag een vervangingsplan opzetten om zo een backup te hebben voor uitval van werkzaamheden.
Dit vervangingsplan zou ik tevens willen laten dienen om aan de eisen te kunnen voldoen voor het kwalitetskeurmerk en hoop zo in de toekomst ZIN te kunnen bieden.

Welke actieve begeleider die zijn beroep uiterst serieus neemt ziet het zitten om kennis te maken?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Paulien Klein

Klein Ambulante Zorg

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.