1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

klachtencommissie

Auteur Bericht
Paulien Geplaatst: vrijdag 14 Juni 2013 14:03
Als ZZpers zijn we verplicht ons aan te sluiten bij een klachtencommissie omdat iedere zorgontvanger het recht heeft een klacht in te dienen.
Nu ben ik op zoek naar een goede klachtencommissie om mijzelf bij aan te sluiten, wat is jullie ervaring en waar zijn jullie bij aangesloten?

Met vriendelijke groet,
Paulien Klein
Jelske Geplaatst: woensdag 26 Juni 2013 12:48

Als ZZpers zijn we verplicht ons aan te sluiten bij een klachtencommissie omdat iedere zorgontvanger het recht heeft een klacht in te dienen.
Nu ben ik op zoek naar een goede klachtencommissie om mijzelf bij aan te sluiten, wat is jullie ervaring en waar zijn jullie bij aangesloten?

Met vriendelijke groet,
Paulien Klein




Hoi Paulien,

Ik ben daar naaar ook op zoek! Iemand tips voor ons!

Groetjes Jelske
Uitblinkers Geplaatst: vrijdag 28 Juni 2013 15:33
Dag,

Je kunt kijken of je je kunt aansluiten bij de klachtencommissie van de V&VN, maar daar moet je wel verpleegkundige of verzorgende voor zijn. Ben je anders geschoold, dan kun je kijken of er bij je eigen beroepsvereniging een klachtencommissie is. waarbij je je aan kunt sluiten. Ook kun je lid worden van De Zorgprofessional; dan ben je lid van hun klachtencommissie en heb je andere voordelen zoals dat je ook meteen een privacyreglement hebt etc. Ongetwijfeld zijn er nog meer mogelijkheden te ontdekken via google.
Succes!

Groet,
Maartje Goverde
Jelske Geplaatst: vrijdag 28 Juni 2013 15:50
Dag mensen,

Ik heb inmiddels een goed klachtencommisie gevonden voor zzp-ers. Ga naar www.lkgz.nl . Je kunt daar lid van worde en zij regelen alles voor 45 euro per jaar.

Groetjes Jelske :)
Lucia Geplaatst: zaterdag 06 Juli 2013 20:52
Dag mensen,

Ook ik ben sinds kort lid van LKGZ, en niet zo duur.

gr,

Lucia

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.