1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

zzp

Auteur Bericht
Annelies Geplaatst: zaterdag 08 Juni 2013 20:01
Vanaf 5 juni is er weer een een nieuwe inschrijfronde voor zzp'ers gestart binnen de Pilot.
Hierin kan men een contract afsluiten voor het geven van zorg in natura in 2014.

Ik heb me vandaag aangemeld voor de regio Utrecht via Achmea.
Dat heb ik gedaan door een aanmeldformulier in te vullen, dat je kunt vinden op
http://www.achmeazorgkantoor.nl/ZORGAANBIEDERS/ZORGINKOOP/ZORGINKOOP2014/Pages/Contracterenzzpers.aspx

Ben erg benieuwd wie er van jullie ook mee gaat doen met deze Pilot in de regio Utrecht.

m.v.g., Annelies Blekman
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
Lucia Geplaatst: maandag 08 Juli 2013 11:55
Ik zoek zzpers in de regio Leiden om mee te doen met de aanbesteding AWBZ-ZIN in 2014 en elkaars back-up te zijn.
Reacties via mijn website.

groetjes

Lucia
Annelies Geplaatst: dinsdag 09 Juli 2013 08:30
Beste Lucia,

Op maandag 30 september is er weer een middagbijeenkomst bij de Kamer van Koophandel in Zwolle, vanaf 13:30 u over starten in de zorg.
Wel wat uit de buurt van Leiden, maar misschien toch een goede gelegenheid om informatie te verzamelen en te netwerken.
Dit onder andere met het oog op de aanbesteding voor zzp'ers in 2014 voor de AWBZ-zorg in natura.
Ik mag die informatiebijeenkomst weer verzorgen.

m.v.g., Annelies
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
Lucia Geplaatst: donderdag 11 Juli 2013 00:42
Beste Annelies,

Bedankt voor de informatie. Hoop dat deze avond goed wordt vertegenwoordigd door collega's zzp'ers.

Met vriendelijke groet,

Lucia
Francis Geplaatst: donderdag 11 Juli 2013 10:36
Ik ga me wederom inschrijven voor de aanbesteding in Twente. Ik heb een aanbesteding voor dit jaar en het gaat erg goed. Ik hoop dat er meer ZZPers inschrijven want dit is veel te weinig. We moeten er met elkaar voor zorgen dat de Pilot goed draait. Ik maak nu van de gelegenheid even gebruik om ZZPers op te roepen in Twente die de weg naar de WMO gaan bewandelen. Samen staan we sterk en kunnen we er zijn voor de zorgvrager die ons zo hard nodig heeft.
Salima Geplaatst: donderdag 11 Juli 2013 17:48
ZZP'ers in Zutphen en omgeving gezocht!!!! Wie o wie wilt een ervaren collega verpleegkundige er bij hebben???
Nationale Hulpgids team Geplaatst: maandag 15 Juli 2013 11:15
Allen,

Graag zouden wij wat meer algemene informatie hierover ontvangen. Wie weet is het interessant om in ons blog (https://www.nationalehulpgids.nl/nieuws/) op te nemen!

Vriendelijke groet,

Jolien Ruiter
Nationale Hulpgids team
Gast Geplaatst: dinsdag 19 November 2013 22:09
Hallo Annelies,

Ik heb doe mee met Pilot 2014 in de regio Utrecht via Achmea. Maandag 2 december heb ik een bijeenkomst in Amersfoort.

Hiervoor zoek ik VIG'ers en verpleegkundigen uit de buurt van Utrecht (regio Utrecht) om een samenwerkingsverband aan te gaan.
Ik zoek collegae die niet alleen hart voor de zorg hebben maar ook volledig inzet tonen voor de eigen zaak.


Groet, Fernanda
zzp'er verpleegkundige niveau 5.
Annelies Geplaatst: vrijdag 22 November 2013 15:22
Hallo Fernanda,

Leuk om met elkaar kennis te maken. Je kunt me googelen op Thuisverpleegkundige in Nieuwegein of op mijn eigen naam.
Wanneer je me een email stuurt kan ik je mijn telefoonnummer sturen. Kunnen we met elkaar contact op nemen.
Ik ga ook per 1 januari mee doen met de pilot AWBZ zorg in natura.

m.v.g., Annelies
Thuisverpleegkundige te Nieuwegein
Liliane Geplaatst: dinsdag 02 September 2014 17:52

ZZP'ers in Zutphen en omgeving gezocht!!!! Wie o wie wilt een ervaren collega verpleegkundige er bij hebben???



Hi Salima, waar ben je naar op zoek? Mijn naam is Liliane en werk als verzorgende/ verpleegkundige in de pilot 2014,
Hg

Liliane

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.