1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

VOG

Auteur Bericht
Linda Geplaatst: donderdag 21 Februari 2013 19:16
Hallo, is het mogelijk om als zzper een VOG aan te vragen, want de formulieren geven aan dat je werkgever een instelling moet zijn, maar als een client een VOG van je wilt hebben hoe krijg ik dit dan voor elkaar?

vr. gr. Linda
Linda Geplaatst: vrijdag 22 Februari 2013 09:22
Hallo Linda, volgens mij kan je ook een VOG aanvragen als je ZZPer bent en dat doe je bij de gemeente waar je woont. Je krijgt dat later thuisgestuurd.
Groet Linda. :P
Linda Geplaatst: vrijdag 22 Februari 2013 14:58
Ik ben gisteren bij het gemeentehuis geweest en als ik op internet kijk zie ik overal vakjes staan dat de werkgever of een stichting ook zijn gegevens in moet vullen. Of mag dit ook een particulier zijn?

Gr. Linda
Pim Geplaatst: vrijdag 22 Februari 2013 15:59
Beste Linda,

De zorgvrager (of wettelijk vertegenwoordiger) moet de VOG invullen als zijnde opdrachtgever.
Een handtekening is verplicht. Daarnaast kun je het zo breed mogelijk invullen om zodoende eventueel aan andere klanten ook een kopie ervan te kunnen verstrekken als daar om gevraagd word.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Linda Geplaatst: dinsdag 26 Februari 2013 19:08
Hoi Pim,

Dit klinkt inderdaad als hoe het moet gaan, dus ik weet voldoende!

Dank je wel!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.