1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

logeeropvang in wat voor "bedrijfsvorm"?

Auteur Bericht
Anne Geplaatst: maandag 29 Januari 2007 09:03
Ik ben zzp'er. Werk via PGB voor mijn eigen zoon, daarnaast als freelancer voor andere PGB houders en misschien ga ik binnenkort ook als gastouder aan de slag.
Nu heb ik ook het idee opgevat om een logeeropvang te gaan realiseren. Dat kan ik niet in mijn eentje, dus ga ik daarin samenwerken met een aantal freelancers. Ik zal dan degene zijn die de organisatie, coordinatie, administratie en contacten met ouders en werving gaat doen, de andere freelancers gaan meewerken hierin als begeleiders tijdens de weekenden.
Mijn vraag is nu eigenlijk in welke vorm je dit moet gieten, zodat ik niet ineens gezien word als werkgever van die andere freelancers en allerlei werkgeverslasten moet gaan afdragen? Wie heeft ervaring? Giet je het in een Stichting, een maatschap of weer iets heel anders???
Geplaatst: maandag 29 Januari 2007 14:36