1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

deelnemers gezocht pilot zzp AWBZ 2013 omgeving amsterdam

Auteur Bericht
Danielle Geplaatst: dinsdag 20 November 2012 18:21
Voor de pilot contractering van zzp-ers vanuit de AWBZ voor de omgeving Amsterdam, zoek ik collegea die tevens een contract van het zorgkantoor voor de omgeving Amsterdam hebben gekregen? Ik zou graag een team vormen met andere gecontractreerden, die dezelfde ideeen hebben m.b.t. het verlenen van thuiszorg. Ik zou graag een team vormen, om samen de continuiteit van zorg aan de client te kunnen garanderen. Ik ben zelf een ervaren Verzorgende niveau 3 IG.
Om contact met mij op te nemen, raadpleeg mijn profiel.

Vriendelijke groet,
Danielle
Geplaatst: maandag 03 November 2014 18:52
Ik weet dat het in 2012 geplaatst is. Maar heeft u nog interesse om een team te vormen? Ik heb veel leuke cliënten in Amsterdam. Ik zoek iemand om een team mee te vormen. Als u interesse heeft kunt u me dan een bericht sturen?

Met vriendelijke groet,

Zoulicha
{phone number deleted by moderator: telefoonnummers zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.