1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Hoe kom ik aan zorgvragers?

Auteur Bericht
Tineke Geplaatst: dinsdag 23 Januari 2007 10:26
Op het forum lees ik veel aardige reacties, dus waag ik het er ook eens op.

Ik ben door uitgebreide en intensitieve hulp aan een vriendin halverwege vorig jaar in het PGB-circuit beland. Ik vind deze manier van werken dusdanig prettig dat ik mijn betaalde baan heb opgezegd en me aan het oriënteren ben om via PGB mijn inkomen te gaan verdienen. Ik ben lid geworden van "Per Saldo" en heb op deze (PZN)site een profiel gezet. Ik heb zelf 7 x geregageerd op een zorgvraag en daarop 3 reacties gekregen. Is dat normaal? Blijven zorgvragers ook op de site staan als ze äl voorzien zijn of afzien van zorg"?
Ik ben vooral benieuwd naar hoe ervaren zorgverleners aan hun cliënten komen? Mijn aanbod bestaat uit ondersteunende en aktiverende begeleiding, verzorging en in beperkte mate verpleging en huishoudelijk zorg.

Tineke
Nelleke Geplaatst: dinsdag 23 Januari 2007 16:26
Een aantal zorgvragers hebben mij via internet gevonden, een aantal via gele gids/gemeentegids, en weer een aantal via mond-op-mondreclame.

Ik ken ook zorgverleners die zich bij een bemiddelingsbureau hebben ingeschreven. Dat kan soms heel goed uitpakken, maar kijk uit: er zijn ook schimmige bureautjes bij! Oriënteer je goed voordat je met enig bureau in zee gaat!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.