1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

opvang en wonen

Auteur Bericht
(verwijderd) Geplaatst: donderdag 29 Maart 2012 12:55
Wij hebben 2 huisjes/kamers voor jongeren .met een beperking
We willen deze verhuren ,en de jongeren begeleiden
Wij bieden een goede dag besteding aan
Of de jongeren kunnen een stage plaats krijgen binnen ons bedrijf
Alleen het probleem is dat wij in Hongarije dit hebben opgezet
Mijn man en ik hebben jarenlange ervaring met deze jongeren.
Wat zijn onze mogelijkheden
Met vriendelijke groet
Ina Kuiper
Pim Geplaatst: vrijdag 30 Maart 2012 11:51
Beste Ina,

Het is niet mogelijk zorg te leveren via PGB daar dit echt geboden dient te worden door in Nederland gevestigde hulpverleners.

Het is echter wel mogelijk om alle instellingen met jong volwassenen te benaderen en actief uw bedrijf te promoten als leer/ werk project.
Als u interesse heeft, kan ik een en ander met uw doornemen wat de mogelijkheden zijn en u hierin adviseren.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Stichting Jeugdwerk Nederland Geplaatst: donderdag 12 April 2012 14:14
Beste,

Wij leveren ook begeleiding vanuit de PGB in het buitenland voor Nl jongeren die moeilijk opvoedbaar zijn. Enigste wat je nodig hebt is dat je in Nederland ingeschreven bent en hier je belasting afdraagt. Onze zorgkantoren gaan daarmee akkoord v.w ons betreft.

En onze ervaring is ook dat de leer/werk projecten niet gestimuleerd worden door de huidige instellingen e.d Ze houden hun cliënten liever bij zichzelf nl. En in deze tijd ook logisch maar men kijkt niet naar de clientèle maar naar zijn geld. Of je daarmee de clientèle nu echt helpt weten wij allemaal wel inmiddels. Ik zoek al 2 jaar naar "onder aan nemer schap" en steeds krijg je, "we werken niet met onderaannemers". Dus moet jezelf je caseload gaan zoeken. Dat lukt gelukkig nog steeds maar ja we weten ook wat er aan gaat komen helaas.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.