1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

2 dagenregeling en 3 zorgovereenkomsten

Auteur Bericht
Mijke Geplaatst: donderdag 28 December 2006 15:17
Hallo,
Ik heb nu met twee budgethouders een zorgovereenkomst en er bestaat de mogelijkheid dat daar een derde bij komt. Nu geven zij aan dat zij alleen willen werken volgens de 2 dagen regeling.
Wat ik tot nu toe heb begrepen over deze regeling is dat het betrekking heeft op het werken van minder dan 2 dagen voor 1 budgethouder.
Kan ik voor meerdere budgethouders werken en dus in totaal meer dan 2 dagen werken en toch onder de 2 dagen regeling vallen? Ik werk per budgethouder dan minder dan 2 dagen.
Mijke
Nelleke Geplaatst: donderdag 28 December 2006 16:43
Ja, dat is geen probleem: je kunt voor heel veel budgethouders via de tweedagenregeling werken, als je bij iedere klant maar niet meer dan 2 dagen per week over de vloer komt. Dus je kunt rustig 7 dagen per week werken :D
Mijke Geplaatst: donderdag 28 December 2006 17:13
Te Gek!!! Nelleke bedankt voor de snelle reaktie!
Nelleke Geplaatst: woensdag 03 Januari 2007 13:58
Als je nu een contract download van de SVB, dan zie je dat de nieuwe driedagenregeling al in is gegaan! Dus voortaan mag je bij iedere cliënt drie dagen werken zonder dat de cliënt premies hoeft af te dragen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.