1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Beginnend freelancer

Auteur Bericht
Logeren met je PGB Geplaatst: donderdag 21 December 2006 15:45
Ik heb een aantal vragen:

per 1-1-2007 ga ik als freelance verpleegkundige werken ik heb een var aangevraagd en hoop dat ik deze krijg met winst uit onderneming. Nu heb ik per 3-1-2007 al klanten. Wanneer ik deze VAR dan nog niet binnen heb is dit dan een probleem? Wat zijn de consequenties als ik een andere var krijg.

Wat voor een contracten sluit je af met je klanten kan ik de standaard overeenkomsten van het svb gebruiken en is dit dan voldoende, zelf heb ik ook een raamovereenkomst gemaakt voor de algemene voorwaarden.

Ik heb ergens gelezen dat de declaraties die de pgb houder naar het zorgkantoor stuurt ondertekend moet zijn door de hulpverlener en de budgethouder betekend dit dat ik mijn facturen moet ondertekenen?

Heb je een balastingadviseur nodig of is het goed zelf te doen? Hoe vaak heb je die dan nodig? Kan me voorstellen dat 2x per jaar dan voldoende is? Heb je ook een jaaropgaaf nodig?

Heeft er iemand ervaring met het kopen van een eigen huis als je ondernemer bent? Kun je dan een hypotheek aanvragen.

Heel wat vragen dus hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen alvast bedankt sabine

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.