1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

collega's gezocht voor intervisie

Auteur Bericht
Gerrit Geplaatst: dinsdag 19 December 2006 16:01
in de omgeving van drenthe zoek ik collega pgb'ers die ook geinterresseerd zijn in het opzetten van intervisiebijeenkomsten. ik begeleidt met name volwassenen. Ik begeleidt een aantal mensen met met name een pdd-nos stoornis. leeftijd varieert van 20 jaar tot 50 jaar.
je reactie kun je kwijt op [email protected].
Jose Geplaatst: dinsdag 19 December 2006 16:26
Jammer dat je in Drente woont, ik woon in de zaanstreek anders had er wel oren naar. Succes met zoeken.
Taco Geplaatst: dinsdag 19 December 2006 21:38
Broekhoff,

voor intervisie kan je ook bij mij terecht (Alkmaar), momenteel heb ik een groepje bijeen, ben ook met midden-nederland bezig..
Voor Dolstra is ook dat weer een beetje ver weg.. succes trouwens!

mijn mailadres: [email protected]
Geplaatst: dinsdag 19 December 2006 22:19
Wat doen jullie dan in zo'n groepje?? Ik woon zelf in langedijk en ben wel nieusgierig naar andere PGB'ers.
Gerrit Geplaatst: woensdag 20 December 2006 13:32
taco,
bedankt voor je reactie. ik neem zeker nog contact met je op. alkmaar is niet naast de deur voor mij. als ik dus wat in mijn eigen regio kan organiseren gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Gerrit Geplaatst: woensdag 20 December 2006 13:35
barbara 30 ,

mijn idee daarbij is om daar waar je tegen aan loopt in de begeleiding van je clienten te bespreken en zodoende verdieping te krijgen. je kunt daarbij diverse werkvormen gebruiken en een bekende is natuurlijk een casusbespreking. Het gaat mij om verdieping en misschien collegiale consultatie.
Els Geplaatst: woensdag 27 December 2006 16:13
Hallo gdolstra,
Ik woon in Drenthe, begeleid nu 6 jaar een jongen met PDD-NOS en ben eigenlijk opzoek naar uitbreiding. Het lijkt me dan ook erg leuk om me op deze manier te oriënteren en te verdiepen in andere stoornissen/situaties. Zou je me kunnen vertellen waar, wanneer en hoe je zoiets wilt opzetten?

groetjes Els
Gerrit Geplaatst: donderdag 04 Januari 2007 12:35
Hoi Els, leuk dat je reageert . mijn idee is dus om op regelmatige basis (bijv. 1x per 6 weken) een bijeenkomst te organiseren . de plaats zouden we kunnen rouleren over de mensen die tot de intervisiegroep behoren. Ikzelf woon in assen en ik denk zelf aan max. een uur reistijd.
voor meer informatie en om dit evt. samen op te zetten kun je vrijblijvend contact met me opnemen via mail [email protected] of met met bellen. mijn telefoonnummer kun je per mail opvragen.

groet, gerrit dolstra.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.