1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Probleem met invulling zorgprofiel

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 22 November 2006 23:31
Goedenavond,

Na het invullen van het Zorg profiel als zorgaanbieder krijg ik de foutmelding: Voorkeurs ure is niet numeriek. Waarschijnlijk omdat ik het vakje Beschikbaarheid per week +/- niet heb ingevuld, omdat ik dat wil laten afhangen van de aard van de hulpvraag, de urgentie van de vraag en mijn eigen mogelijkheden. Heb in het geschreven stukje staan dat ik behoorlijk flexibel ben (ook op korte termijn op te roepen). Invullen betekent dat ik me dan vastleg. Hetzelfde eigenlijk met voorkeursdagen en tijden.
Ik werk liever niet 's morgens, maar nood breekt wetten. Ik vinkte een aantal dagen aan, maar ook daarover is overleg te plegen. Wat raadt u mij aan te doen? En moet ik nu alles opnieuw invoeren?
vriendelijke groet, Anke (helemaal nieuw)
Nationale Hulpgids team Geplaatst: donderdag 23 November 2006 09:52
Beste Anke,

Je kunt helaas geen tekst invoeren in deze velden. Wat wij je aanraden te doen, is aan te vinken op welke dagen en dagdelen je eventueel zou kunnen werken (ook in geval van nood) en vervolgens onder "Interesses" of "Persoonlijk Verhaal" aan te geven, dat je liever niet 's ochtends werkt.

Succes!

Het PZN Team
Geplaatst: donderdag 23 November 2006 12:43
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Zo te zien is het me deze keer wel gelukt en kon in mijn "ei" voldoende kwijt in m'n zorgprofiel.
vriendelijke groet, Anke

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.