1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

starten als zelfstandig zorgverlener

Auteur Bericht
Annelies Geplaatst: zondag 19 November 2006 16:37
Hallo freelance zorgverleners, Vier jaar geleden ben ik als zelfstandig verpleegkundige via een eigen bedrijfje begonnen. ( als ZZP'er ). Zie www.anneliesblekman.nl .
Het was een hele klus om een eigen bedrijfje goed op te zetten. Hierbij heb ik veel specifieke kennis en ervaring opgedaan. Vorig jaar heb ik meegeholpen met een cursus voor startende zelfstandige zorgverleners. De cursus was voor mij de aanleiding om een informatieboekje te schrijven : "Starten als zelfstandige zorgverlener". Het boekje bestaat uit 95 bladzijden. Het kan je de helpende hand bieden bij het goed opzetten van je eigen zorgbedrijfje. Mocht je belangstelling hebben voor dit ( digitale ) boekje , stuur me dan een email : [email protected]. Je ontvangt dan een email van mij met informatie daarover.
Met vriendelijkje groet,
Annelies Blekman
Geplaatst: vrijdag 08 December 2006 19:39
Hoi Annelies,
Ik vind erg knap van je dat je eenmansbedrijfje hebt opgestart.
Waar heb je de cursus gevolg, ik ben nl. erg mee bezig, om ook te doen.
Ik zie je antwoord tegemoet.
Angelique de Brouwer
Annelies Geplaatst: vrijdag 22 December 2006 15:22
Hallo Angelique,

Vorig jaar, in 2005, en begin 2006 heb ik meegholpen met het geven van de cursus : " Zelfstandig in de zorg". Deze cursus werd gegeven door de beroepsvereniging Sting te Utrecht.
In 6 plaatsen in Nederland is de cursus toen gegeven. Het bestond uit 4 avonden van 3 uur.
Op dit ogenblik wordt de cursus niet meer gegeven. Maar je kunt altijd vragen aan Sting of ze nog eens de cursus willen herhalen.( zie www.sting.nl )

m.v.g.,

Annelies Blekman
Annelies Geplaatst: dinsdag 16 Januari 2007 11:16
Hallo Allen,

Het boekje " starten als zelfstandig zorgverlener" is tegen een vergoeding te bestellen via : [email protected] .
Er staat veel informatie in over de verschillende instanties/ zaken, waar je mee te maken zult krijgen, zoals de belastingdienst, de kamer
van koophandel, de verzekeringen en de wetgeving, over de VAR-WUO en de VAR-ROW, over algemene voorwaarden, over het werken via bemiddelingsburo´s etc. etc.

m.v.g.,

Annelies Blekman
Annelies Geplaatst: woensdag 24 Januari 2007 20:04
Hallo zorgverleners,

Van 2 freelancers kreeg ik de vraag, of ik een keer een informatieavond (of cursus) wilde organiseren met betrekking tot het werken als freelancer. Mijn vraag is : wie zou hier belangstelling voor hebben. De locatie van die avond zou dan in Nieuwegein kunnen zijn. (Zie www.anneliesblekman.nl )

m.v.g.,

Annelies
Geplaatst: vrijdag 26 Januari 2007 13:52
Hallo Annelies,

Je schrijft dat Sting de cursus Zelfstandig in de zorg niet meer aanbiedt, maar dit is niet juist. Door regelmatig op hun site te kijken kun je zien, wanneer de volgende van start gaat. Nu begint er b.v. weer 1 eind januari te Utrecht.

mvg
Florien
Annelies Geplaatst: vrijdag 09 Februari 2007 10:36
Hallo Florien,
Je hebt gelijk, dat heb ik ook gelezen.
Groet, Annelies

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.