1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

logeren in friesland

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 15 November 2006 10:43
hallo

ik zou graag willen weten hoe groot de behoefte in friesland is aan logeerplekken ,omdat ik bezig ben met het opstarten van een logeerboerderij.



gr anita
Geplaatst: vrijdag 17 November 2006 15:02
waarschijnlijk is dat niet meetbaar! omdat de kinderen met een gedragsprobleem over alle scholen verdeeld zijn. de meerderheid zit op gewoon basisonderwijs en daar kun je niet zo snel achter komen wie hier een indicatie heeft voor logeren. daarnaast is er nog veel onbekendheid bij ouders over de mogelijkheden van logeren. en de ggz en de jeugdzorg lopen achter met het stellen van een diagnose vankinderen met een gedragsprobleem. ouders moeten de weg naar een indicatie leren vinden. ook zelf uitzoeken waar ze de zorg voor hun kind kunnen vinden. en daarnaast wat bied je, en wie ben je, waar zit je? wat kan je? hoeveel en welke tijden? wat kost je? etc. ik heb dus gemiddeld 1 aanvraag per week. maar of dat veel of weinig is, ik weet het niet! een internetsite is natuurlijk ook belanrijk en bekend zijn bij de verwijzende bedrijven. als je goede zorg levert is er wel ruimte denk ik voor een aanbieder in logeren. (www.zorgboeren.nl)

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.