1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

opstarten woon/logeerboerderij

Auteur Bericht
Geplaatst: vrijdag 10 November 2006 11:57
hallo,

ik ben bezig met het opstarten van een woon/logeerboerderij in drachten (friesland) voor kinderen met pdd_nos adhd ,autistish,mcdd e.d ,omdat hier in friesland naar mijn mening weinig voor dit soort kinderen is.heeft iemand tips ,ervaring of weet iemand of hier vraag naar is dan hoor ik het graag.

gr anita
Geplaatst: zaterdag 11 November 2006 12:52
Hallo, wij hebben een logeerboerderij vlakbij Drachten. wij zijn niet echt kleinschalig wij hebben voor logeren in totaal 48 kinderen! en nog steeds krijg ik aanmeldingen. Maar een logeerboerderij vraagt veel aanlooptijd (ik ben 2 jaar bezig geweest) wil je het goed doen dan komt er veel bij kijken. maar dat is ook het avontuur!je mag gerust op mijn persoonlijk mail adres vragen stellen: {deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
succes. petra

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.