1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

pgb bemiddelingsbureau

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 09 November 2006 22:28
Wie weet er PGb bemiddelingsbureau in de omgeving Arnhem voor mij ?
Kortom iemand die de administratieve rompslomp over neemt
Marry Geplaatst: donderdag 09 November 2006 23:53
Dag, zie de branchevereniging: www.nbpa.nl, succes gewenst, Marry
Gewoon Speciaal Geplaatst: woensdag 15 November 2006 12:53
Hallo!

Op dit moment ben ik bezig met het opstarten van een gastouderbureau voor kinderen met een beperking. Een van de taken die ik ook van de ouders over wil nemen is de administratie en aanvraag rondom PGB.

Wanneer u meer wilt weten over mijn onderneming, neem dan contact met mij op.

Ik ben u graag van dienst

Met vriendelijke groet

Hanna Alberts
ineke damhuis steun en begeleiding Geplaatst: woensdag 15 November 2006 15:10
Dag,ken geen bemiddelings buro in de buurt van Arnhem.
Maar met permissie,Wat is nu de rompslomp van een pgb.
Het is uitbetalen en verantwoorden bij zorgkantoor.Heb je op eigen initiatief verzorgers aangesteld of via een zorgburo.?
Heb zelf ook een buro,ook afhandeling van betalen valt onder mij wanneer de client dit wil.Bemiddelingsburo"s moet je ook betalen,dus minder te besteden voor zorg of begeleiding.Ook heb ik begrepen dat je eenmalig bemiddelings kosten mag verantwoorden bij het zorgkantoor.
vr.groet
ineke damhuis
(verwijderd) Geplaatst: woensdag 15 November 2006 15:36
PGB-Direct is een bemiddelingsbureau voor aanvragen en verdere verwerking en administratieve zaken aangaande de PGB's en wat nog meer ter tafel komt.
Het telefoonnummer van het bedrijf is 06-46081071.
Het is een bureau waar wij als coachingsbureau voor mensen met AD(H)D, Asperger, PDD-NOS ook veel gebruik van maken.
groetjes
Irma vd Heuvel
www.cpg4u.nl
Geplaatst: vrijdag 17 November 2006 15:13
De NBPA
In de wereld van het PGB is het aantal adviesbureaus de laatste jaren enorm gegroeid. Een aantal adviesbureaus heeft daarom de handen ineen geslagen om te zorgen dat er op een aantal terreinen helderheid kan worden gegeven aan de klanten: dat zijn afspraken over:
- bereikbaarheid
- overzichtelijkheid: wie opereert waar
- kwaliteit van zorg
- klachtenafhandeling
- onderlinge samenwerking
- verbetering van de efficiency
- inzichtelijkheid in tarieven en zorgverlening
- trainingen en cursussen om de professionaliteit te verhogen

ik wil het belang van controle op pgb beheer onderstrepen. ik persoonlijk heb gezien wat voor schade Henk van R heeft toegebracht. die was deze week te zien in tros opgelicht! vraag wat de beheerder voor je doet, blijf er zelf bij! want jij als budgethouder blijf je verantwoordelijk als het mis gaat!
Lenie Geplaatst: vrijdag 17 November 2006 21:05
de link naar uw site (cpg4u)geeft eens ratjetoe aan computertaal en tekens, maar nauwelijks iets leesbaars!!
(verwijderd) Geplaatst: dinsdag 21 November 2006 11:56
Beste lezers,

Volledig eens met Sharedan.Wees erg voorzichtig met het PGBbudget
volledig uit te besteden c.q. te laten beheren door iemand anders.
Ook al besteed je dit uit, jij blijft als budgethouder c.q. wettelijk vertegenwoordiger desondanks volledig verantwoordelijk voor het budget.
Houd dus ten allen tijde zicht op je budget; geef niet meer machtigingen af dan strikt noodzakelijk en het allerbeste is( als het echt niet anders kan) bij alle handelingen die zo iemand verricht erbij te zijn.
Zorgkantoren en CVZ( als overkoepelend orgaan van de zorgkantoren)
adviseren tevens bovenstaande.
Ook ik heb bij Tros Opgelicht de praktijken van de organisatie:
Luxor Onbezorgd Zorgzaam gezien met een directeur die zichzelf heeft verrijkt c.q. eigen schulden afbetaald met andersmans PGBgeld.
Te walgelijk voor woorden.Overigens is deze organisatie bij de K.v.K.
uitgeschreven; is de website uit de lucht en is er een strafrechterlijk onderzoek gestart naar de praktijken van deze mijnheer.

Met vriendelijke groet,

Gerard Meurs.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.