1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

herindicatie

Auteur Bericht
Marijn Saskia Geplaatst: donderdag 02 November 2006 12:52
Het gezin waar ik kom om PGB begeleiding te geven aan een van hun kinderen met ernstige cognitieve en motorische problemen, heeft ondanks een herindicatie ingedient en is heeft in plaats van (12 uur 3 uur aan mij en 9 uur voor de moeder) nog maar 4 uur gekregen, en dat terwijl ze ontzettend hard zorg nodig hebben. Zelf heb ik de indruk dat er iets mis is gegaan bij het indienen omdat ze niet zoveel verstand hebben van PGB (en ik ook niet). Misschien weet iemand waar ik erachter kan komen hoe deze indicatie precies gesteld (uitgebreider dat bij het CIZ of Per Saldo) wordt en waar op gelet moet worden bij het indienen van een bezwaarschrift? Moet je het apart aanvragen als je een van je eigen gezinsleden wilt uitbetalen of valt dat onder hetzelfde aantal uren? Hoe kom ik erachter wat er nodig is om wel 12 uur zorg te krijgen voor deze mensen!
Ik hoop dat iemand het weet...
groetjes marijn
Geplaatst: donderdag 02 November 2006 14:13
marijn, kijk even naar mijn antwoord bij je andere stukje!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.