1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Tip: Startersdag kamer van Koophandel

Auteur Bericht
Geplaatst: zondag 29 Oktober 2006 13:53
Ik merk dat een hoop mensen op dit forum zitten met dezelfde vragen als ik. Laten we ze gooien onder het kopje 'startproblemen'. Of althans, dingen zijn onduidelijk, zoals: contracten, belastingen, marketing, netwerken en dergelijke.

Op 4 november organiseert de Kamer van Koophandel een startersdag. Startende ondernemers kunnen hier terecht met hun vragen en krijgen informatie over allerhande onderwerpen. Kijk maar even op www.kvk.nl

Ik ben zelf van plan om te gaan naar de vestiging in Amsterdam. Maar... misschien zijn er meer die daar heen (zouden) willen gaan. Ik denk dat het een goed plan is om dan met elkaar af te spreken. Dan kunnen we elkaar aanvullen en ervaringen uitwisselen.

Mocht iemand interresse hebben, dan ben ik te bereiken op [email protected]
Debby Geplaatst: zondag 29 Oktober 2006 14:25
Dank je dat is een goede tip, ik ga even kijken wat ik ermee kan! Amsterdam is te ver weg voor mij, maar mogelijk dat we hier of evt. via mail info kunnen uitwisselen. Groetjes
Geplaatst: dinsdag 31 Oktober 2006 16:55
elke kvk heeft regelmatig startersdagen. ik denk dat heel veel mensen in de zorg vergeten of zich niet bewust zijn dat je een bedrijf hebt of in ieder geval met zaken te maken hebt die met ondernemen te maken hebben. ook op de internetsite kun je informatie halen. ook een ondernemingsplan kun je hier steun van krijgen. Niet gemakkelijk, je schrikt bijna van alle regeltjes en mogelijkheden maar toch wel heel verstandig om voordat je gaat ondernemen hier regelmatig naar toe te gaan!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.