1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Dagbesteding beginnen

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 29 Juni 2010 11:30
Een goedemorgen,

Via google ben ik op deze site gestuit, ben er erg blij mee :D

Ik heb een vraagje omtrent de dagbesteding. Ik zou graag willen beginnen met het organiseren van de dagbesteding. Nu heb ik al met de gemeente, CIZ en het zorgkantoor gesproken maar krijg er weinig info. Ze wijzen allemaal naar elkaar.

Na mijn google zoektocht ben ik dus hier terrecht gekomen.

Heb je voor het beginnen van een dagbesteding een vergunning nodig van de gemeente. Ik heb namelijk wel de ruimte ervoor en heb er ook geschikte medewerkers voor, het lijkt ons een uitdaging en erg LEUK om dit namelijk te organiseren alleen ik word niet zoveel wijzer van de regeltjes die ik maar nergens kan vinden.

Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: dinsdag 29 Juni 2010 12:12
Beste Seehem,

Ik zou u aanraden ook de functie doorzoek forum te gebruiken
Uw vraag is namelijk reeds een aantal maal eerder gesteld.
Mocht u het toch onverhoopt niet terug vinden, hoor ik het graag.
met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Beau Begeleid Wonen Geplaatst: donderdag 01 Juli 2010 20:51
Hallo,
Wat goed dat je enthouisast bent om een zelf dagbesteding op te zetten. Wij doen dit nu drie jaar. Als je vragen hebt kun je altijd met ons, via de mail contact opnemen. {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie op de site}
Wij hebben het moeten doen met weinig info en tips en hebben inmiddels zelf onze weg gevonden. Groeten Frederike Pracht
(verwijderd) Geplaatst: zondag 26 Mei 2013 15:20
Hoi wij willen ook een dagbesteding beginnen maar zoek wat hulp om op te starten. hopelijk kunnen jullie mij hier over meer vertellen.

vrg

Charrel
Pim Geplaatst: maandag 27 Mei 2013 12:49
Beste Charrel,

Er is zoveel te vertellen over dagbesteding dat het stellen van zo'n algemene vraag niet te beantwoorden valt.
Maak u vraag specifiek en u kunt waarschijnlijk ook deze vraag vinden door even te zoeken. Uiteraard is het ook mogelijk specifieke vragen te stellen in het forum waarbij u waarschijnlijk vlot antwoord krijgt.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Geplaatst: donderdag 27 Juni 2013 15:12

Hoi wij willen ook een dagbesteding beginnen maar zoek wat hulp om op te starten. hopelijk kunnen jullie mij hier over meer vertellen.

vrg

Charrel



Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen hoe ik het moet aan pakken, want ik wil zelf een eigen dag besteding begiinnen voor voor gezinnen met chronische ziekten.

Alvast bedankt.

Diana

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.