1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

huisgenoten gezocht

Auteur Bericht
(verwijderd) Geplaatst: maandag 16 Oktober 2006 11:18
Ik plaats deze oproep/vraag namens een jongeman die ik al sinds vele jaren ondersteun. Deze jongeman, voor het gemak even Kees genaamd, is 27 jaar en heeft een lichte verstandelijke beperking. Kees woont in een woongemeenschap (niet zorg gerelateerd). Op termijn (binnen nu en 2 jaar) zou hij graag zelfstandig willen gaan wonen samen met 2 a 3 huisgenoten die net als hij instaat zijn om met relatief weinig ondersteuning zelfstandig te wonen.
Kees hecht erg veel waarde aan een harmonieuze omgeving. Hij zoekt daarom huisgenoten die net als hij binnen zijn mogelijkheden zorg dragen voor zichzelf en hun omgeving. Denk hierbij aan zorg dragen voor het huishouden, samen koken, maar vooral ook gezellig samen zijn en elkaar helpen daar waar mogelijk.

Kees zijn voorkeur gaat uit naar wonen in de regio Den Bosch.

Vragen en suggesties kunnen we via dit forum uitwisselen, maar ook onderling via mail: [email protected]

met vriendelijk groet
Anja

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.