1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Zijn er nog wel zorgaanbieders in regio Utrecht?????

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 27 September 2006 00:03
Ik ben nu al anderhalve maand op zoek naar mensen die huishoudelijk werk kunnen doen en nog langer ben ik op zoek naar een begeleider voor mijn zoontje. Ik zet OVERAL advertenties, bied ook best een goed uurloon (t.o.v wat ik soms bij anderen lees) en krijg 0,0 reacties! Als ik reageer op advertenties van anderen, vinden ze het of te ver, of ze hebben geen tijd meer of kunnen niet op de door mij aangegeven dagen.
Uit pure wanhoop heb ik zelfs overal op niet-PGB gerelateerde sites advertenties gezet.
Hier op de site heb ik meerdere mensen een bericht gestuurd, maar nog steeds 0,0 reactie!
Hoe kan dit?
Ik heb nog nooit eerder zoveel problemen gehad met het zoeken naar zorgverleners!
Iemand die weet hoe dit kan?
Nelleke Geplaatst: woensdag 27 September 2006 08:51
Juist voor HH hulp is het soms handiger om een advertentie in een krant te zetten, of een briefje in de supermarkt op te hangen. Denk ook eens aan prikborden in scholen.
Geplaatst: woensdag 27 September 2006 10:22
Hai Nelleke, Bedankt voor je reactie. Ik heb in het verleden idd ook advertentie in de krant gezet en bij supermarkten opgehangen, mijn ervaring daarmee is echter dat men alleen zwart wil werken.
Misschien dat het nu anders is, omdat het PGB inmiddels bekender is, maar toen (zo'n 3 jaar geleden) was dat het probleem waar ik tegenaan liep.
Maar: ik heb inmiddels via deze site een leuke reactie gekregen! Dus misschien is mijn zoekprobleem binnenkort opgelost!
Ik vond het gewoon heel raar dat er nergens reacties op kwamen, mijn ervaring is eigenlijk dat ik altijd vrij snel weer iemand gevonden had.
Nelleke Geplaatst: woensdag 27 September 2006 12:27
Gelukkig dat je nu toch een reactie hebt. Werken voor iemand met een PGB is toch nog vrij onbekend, maar als je de term 'witte werkster' gebruikt krijg je soms toch meer reacties. Ik hoop dat je nu toch een match hebt!

Groetjes,

Nelleke
Geplaatst: zaterdag 30 September 2006 12:20
mijn zorgvraag staat gewoon actief hoor! En ik heb zelf ook al zo'n 16 zorgbieders een berichtje gestuurd. Welgeteld 3 reacties daarop gekregen, twee afwijzend, één maakte een afspraak en zegde die de volgende dag gelijk weer af! Dus tja.....
En verder heb je gelijk hoor, ik zag ook dat heel veel mensen zich aanmelden, maar geen actieve zorgvraag hebben blijkbaar....
Geplaatst: dinsdag 31 Oktober 2006 11:23
Hallo Zonne,

Even kort maar krachtig.
Bel mij en misschien kan ik jwe wel helpen,ik was nog niet eerder op deze site geweest .
Las je wanhoop

Misschien tot horens
Geplaatst: dinsdag 31 Oktober 2006 14:49
Beste Hedy,

Ik denk niet dat het de bedoeling is om hulpverleningscontacten via het forum te leggen, daar is de site voor.
Ik heb wel je profiel opgezocht op de site en gelezen wat je te bieden hebt, maar zie niet wat je ons zou kunnen bieden, want het sluit totaal niet aan op onze hulpvraag en je zit ook in een hele andere hoek van nederland!
Maar zeker bedankt voor je reactie!
Ik heb inmiddels via een andere weg een huishoudelijke hulp gevonden en ben momenteel ook bezig met een contact (jammer genoeg wederom via een andere site dan deze!) voor mijn zoontje. Dus wellicht dat ik binnenkort mijn actieve zorgvraag kan verwijderen.

Wat ik wel jammer vind is dat deze site voor mijn gevoel nog niet echt lekker loop qua het zoeken/vinden van zorgverleners en het zoeken/vinden van cliënten. Ik heb deze site ook bij toeval gevonden toen ik op zoek was naar hulp en dat via de geeigende wegen niet snel genoeg lukte.
Geplaatst: maandag 13 November 2006 13:00
Beste Zonne,
Misschien kan ik je helpen; als je wilt kun je contact met me opnemen. Ik heb zelf een advertentie geplaatst bij de zorgaanbieders (prov. Utrecht), daar kun je mijn profiel e.d. vinden. Mijn naam: Nicolette
Geplaatst: donderdag 15 Maart 2007 13:04
ik ben startende als freelance verzorgende en woon in vianen dus utrecht is goed berreikbaar voor mij.alles wat om utrecht kwa omgeving bevindt is met de auto goed te doen.
ik vindt het nu juist een aardige klus om zorgvragers te vinden.
dus...als u nog interesse heeft kunt u mijn oproep vinden,

margot van der Horst
te vianen
Geplaatst: zondag 10 Juni 2007 18:10
Beste Margot,

Wil je me even een bericht sturen? Ik kan je profiel niet vinden, maar wil weten wat je precies in huis hebt.

Vriendelijke groet,

Caroline Franssen
Nationale Hulpgids team Geplaatst: dinsdag 12 Juni 2007 10:04
Dag iedereen,

Het is inderdaad niet de bedoeling om e-mailadressen en telefoonnummers uit te wisselen op het forum. Je kunt je achternaam vermelden op het forum, zodat je via het zoeken op de site gevonden kan worden.

Dan kan de Zorgvrager ook gelijk een bericht sturen.

Succes!

Het PZN Team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.