1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

uurtarief

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 22 Augustus 2006 20:17
Kan iemand mij vertellen wat het gangbare (bruto)uurtarief is voor een A verpleegkundige in dienst bij iemand met een pgb(verpleging en verzorging)
Ik werkte eerst bij die client via een zorgbureau en nu wil hij, door een flinke tariefverhoging, ons als medewerkers zelf in dienst nemen.

bvd
groet Saskia :D
Erik Geplaatst: zaterdag 26 Augustus 2006 23:07
Hoi Saskia,

Voor uurtarieven in deze branche zou je kunnen kijken op de site van persaldo. www.persaldo.nl

Succes ermee, groet Erik
Geplaatst: zondag 27 Augustus 2006 21:42
het uurtarief wat daar staat is niet helemaal representatief!
kijk eerst naar je cao wat je bruto gemiddeld met jou ervaring en diploma,s etc bezit. Net een beetje meer moet kunnen. Sommige personen willen gewoon, leuk werk en zijn tevreden met het minimum loon.Maar wil je ook je reiskosten vergoedt, onderhoudt je een kantoor, een internetsite, personeel bij jou in dienst!!! (heel duur)24 telefonisch bereikbaarheid, mobiel, werkkleding. en werk je: 1 op 1 of 1 op met 1 op 6 clienten tegelijk. (bijvoorbeeld logeren) dat maakt het duurder of goedkoper. Ga niet te laag, dat je in de stress raakt omdat je er achter komt dat de belasting, verzekeringen etc toch meer kosten dan je dacht. Maar sluit een groeiproces en ontwikkeling ook niet direct uit door mega veel te vragen.
succes!
Cita Geplaatst: zondag 24 September 2006 09:19
Als je voor een zorgbureau werkte en ze willen je particulier betalen zitten daar haken en ogen aan vast. Die zorgbureau kan het je heel erg moeilijk maken, omdat je toch aan een contract van ze vast zit. Zorgbureau's kunnen je zwart maken naar andere bureau's toe en dan is het heel erg moeilijk om bij andere bureau's werk te vinden. Je kan het overleggen bij die zorgbureau en als ze het goed vinden dan kan je het doen of laat iemand anders bellen en vrijblijvend informeren dan hoor je het als je niet zelf wilt bellen. Ze denken namelijk dat je een client van ze afpakt. Ze missen hun bemiddelingskosten....... ik hoor het wel hoe het gegaan is.
Nelleke Geplaatst: zondag 24 September 2006 13:41
Let er inderdaad op dat er in jouw contract met het zorgbureau geen 'non-concurrentiebeding' is opgenomen. Ik heb daar zelf last mee gehad toen ik voor mezelf wilde beginnen: na mijn ontslag mocht ik niet voor mezelf beginnen tot er een jaar verstreken was! Wist ik veel, doorgaans lees je de kleine lettertjes niet zo. En sommige bureau's doen er echt niet moeilijk over, maar de mijne dus wel, en dan heb je juridisch gezien geen poot om op te staan.
Geplaatst: woensdag 27 September 2006 10:31
Ik wil toch even ingaan op het concurrentiebeding, dit is iets dat je kan aanvechten, omdat het officieel niet mag! Ik ken iemand die het heeft aangevochten en gewonnen heeft. Laat je dus geen oor aannaaien door een bureau met zo'n concurrentiebeding, zeker niet als zij eisen dat je een heel jaar na ontslag moet wachten met als zelfstandige aan de slag gaan!!!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.