1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

uurtarief

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 22 Augustus 2006 20:10
Kan iemand mij vertellen wat het gangbare (bruto)uurtarief is voor een A verpleegkundige in dienst bij iemand met een pgb(verpleging en verzorging)
Ik werkte eerst bij die client via een zorgbureau en nu wil hij, door een flinke tariefverhoging, ons als medewerkers zelf in dienst nemen.

bvd
groet Saskia :D
Geplaatst: donderdag 24 Augustus 2006 16:20
Hoi Saskia,

ik werk al jaren Freelance bij Buro's en zelfstandig. De meeste Buro's hanteren belachelijk lage uurtarieven voor verpleegkundige zoals 17 euro per uur.
hier gaan bemiddelingskosten en verzekeringen en belasting af. zo houd je ongeveer 10 euro netto over, dit krijgt mijn poetshulp ook( zonder opleiding). dat is toch vreemd. ik werk in een zorg waar de PGB houder mij 25euro per uur geeft, basis tarief. dan kun je er voor de avonden en weelenden 1 of 2 euro er boven op doen.
als je nog iets wilt weten mail me maar.
gr Gaby
Nelleke Geplaatst: donderdag 24 Augustus 2006 20:19
Kijk wel uit als je eerst voor een bureau gewerkt hebt: sommige bureau's werken met contracten waarin een non-concurrentiebeding is opgenomen. Dan mag je dus de patient niet overnemen, en soms geen eigen praktijk beginnen binnen een jaar.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.