1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Eigen bemiddelingsbureau

Auteur Bericht
Hennie Geplaatst: vrijdag 18 Augustus 2006 17:02
Hallo allemaal,

AL ruim een jaar werk ik nu als ZZp'er in de zorg als ziekenverzorgende (ofwel VIG). Het loopt goed, gaat goed, maar nou zou ik graag een bemiddelingsbureau van de grond krijgen om een aantal redenen.
Allereerst merk ik dat ik heel kwetsbaar ben, omdat ik mijn werk alleen uitvoer. In tijden van ziekten, of vakanties is het moeilijk om vervanging te vinden.
Daarnaast zou ik wat minder in de zorg willen, en wat meer op afstand willen regelen. Ik heb de voorkeur aan kwaliteitszorg (denk aan zorgdossier, verzekeren, scholing etc) Dat zou één van de inslagen zijn om een eigen bureau te starten.

Wie, in de omgeving van Tilburg heeft ook zulke plannen?
Mail me dan, kunnen we eens kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groeten Hennie
Gab Geplaatst: maandag 21 Augustus 2006 15:24
Hoi!Helaas wonen we te ver uit elkaar maar zou het wel leuk vinden om ervaringen met je uit te wisselen!Ben zelf ook aan het starten en erg benieuwd naar hoe anderen dat doen!
(verwijderd) Geplaatst: dinsdag 31 Oktober 2006 22:19
Ik ben ook een buro aan het opstarten in de omgeving, Roermond en Dordrecht. Misschien kunnen we eens van gedacht wisselen.
(verwijderd) Geplaatst: donderdag 02 November 2006 17:29
Beste Hennie,

Tilburg is niet om de hoek maar ik zit in Helmond e.o. en ideeën uitwisselen kan geen kwaad.

Gr,

Ralph Wilbers
Geplaatst: zaterdag 16 December 2006 11:50
Ik werk al een tijdje als zelftsandig verpleegkundige in Maastricht. Ook ik ben bezig mijn bedrijf uit breiden zodat ik meer mensen van dienst kan zijn. Zodat ik ook klanten kan helpen die een zorgvraag heb die ik niet alleen aan kan, en dat er vervanging is wanneer ik ziek ben. Ik wil graag gedachten uitwisselen met anderen, die ook zulke plannen aan het uitvoeren zijn.
[email protected]
groet, Diana
Geplaatst: dinsdag 19 December 2006 01:07
Hoi Hennie,

Het is al weer een paar maanden geleden, dat jij een berichtje plaatste op het forum.
Ik ben me sinds kort aan het orienteren op 'de markt van zorg en welzijn'.
Ik woon in Tilburg en ben benieuwd naar je vorderingen.
Ik ben verpleegkundige en heb sinds kort een patient/client.

Laat je me s.v.p. even weten hoe het je is vergaan in je zoektocht?

groetjes,
Francis Susanna Geplaatst: woensdag 28 Februari 2007 19:49
Hoi ,
Ik ben Francis en ben sinds oktober 2006 mij aan het voorbereiden om zelfstandig in de zorg te werken.
Ik ben ziekenverzorgende en woon in Amsterdam.
Ik heb verschillende cursussen gevolgd in het ondernemershuis om goed voorbereid een bedrijfje te kunnen starten.
wat ik wel moeilijk vindt is om clienten te kunnen vinden.daarom zou ik als je het goedvindt graag met je willen brainstormen over de zorg en het verlenen daarvan.

mijn email is [email protected].

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.