1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

paranormale genezing/ cursus pgb

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 14 April 2009 14:05
Hallo. Ben op zoek naar iemand die cursussen geeft op het paranormale vlak dat vergoed wordt via t pgb.

Groetjes, Stefan :lol:
Geplaatst: donderdag 16 April 2009 09:14
Verbazing alom !!!

Ik weet het niet zeker ( nou,eigenlijk wel) maar volgens mij zijn cursussen om te leren kaartleggen, aura's te lezen, pendelen, magnetiseren enz. niet echt de hulp die bedoeld is om uit het PGB te betalen.
Geplaatst: donderdag 16 April 2009 15:30
Zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel hiermee iemand die mij een beetje kan begeleiden. Plaats jij altijd van die reacties :shock:
Geplaatst: donderdag 16 April 2009 16:27
Nee hoor!

Mijn antwoord was heel serieus bedoeld naar aanleiding van de vraagstelling. Ik kan natuurlijk niet weten dat je wat anders bedoelde dan dat wat je schreef. :wink:
Tip: check je berichten eens.
Klaske Geplaatst: vrijdag 04 December 2009 22:07
hallo,

Het zorgkantoor zal nooit goedkeuring geven voor deze vorm van begeleiding want het is geen awbz zorg.
ik kan het weten ze hebben onderzoek bij mij gedaan en specifiek om de splitsing gevraagd zelfs met mystery guests gewerkt om echt te weten of ik daadwerkelijk geen readings of cursussen gaf betaald uit pgb.

dit moet gewoon helder zijn dat er verschil zit in beide soorten zorg verlenen.

groeten Klaske
{deleted by moderator: verwijs naar je advertentie}
Geplaatst: donderdag 08 April 2010 23:43
Hoi,

Ik kreeg van het zorgkantoor ook te horen dat ik een rekening terug diende te betalen. Over alternatieve geneeswijze/medium/spirituele begeleiding van mijn zoon. Dus een bezwaarschrift naar het zorgkantoor. Nu had mijn zoon wel een zeer traumatische ervaring achter de rug op school en deze mevrouw is niet alleen een landelijk bekend medium, maar ook een maatschappelijk werkster. Ze heeft een website waarop staat vermeld dat ze een therapeute is en stond ook op de landelijke therapeutedag(vermeld op haar site gelukkig). mijn zoon had nachtmerries en door gesprekken is het nu veel beter met hem. Hij kan zich beter hanteren in de maatschappij. Dus hoefde ik uiteindelijk het bedrag niet terug te betalen. Het ging ook om een niet zo'n groot bedrag maar dat doet niet af aan de cases. Op dat gebied is het landelijk zo verschillend per zorgkantoor wat wel en niet vergoed wordt, en hoe de normen zijn.

Groetjes Jolanda

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.