1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

zzp en tarief

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: woensdag 19 Juli 2017 19:39
Hallo,

Ik ben net na alles regelen als zzp er gestart. doe voornamelijk begeleiding thuis bij cliënten. Nu wil iemand mij 35 euro bruto uurloon betalen. Zijn hier regels voor. Ben niet big geregistreerd.

groet
M.C.T Geplaatst: donderdag 20 Juli 2017 13:52
Dat hangt af van de indicatie.
Jeugdzorg: dat verschilt per gemeente.
Ziektekosten: dat verschilt per verzekeraar. Zie hun website.
WLZ: € 20.- per uur zonder BIG registratie, tenzij betrokkene onder een overgansregeling valt.
Gast Geplaatst: donderdag 20 Juli 2017 16:40

Dat hangt af van de indicatie.
Jeugdzorg: dat verschilt per gemeente.
Ziektekosten: dat verschilt per verzekeraar. Zie hun website.
WLZ: € 20.- per uur zonder BIG registratie, tenzij betrokkene onder een overgansregeling valt.



Dank u voor u antwoord. Is dit bedrag ook bruto? Ik werk bij een oude dame met dementieproblemen.
En dus mogen ze mij dit niet eens betalen. Ik wil niet in de problemen komen.
En achteraf terug moet betalen.

Gr. W .
Nelleke Geplaatst: donderdag 20 Juli 2017 17:39
Het is handig je te verdiepen in wie de PGB verstrekker is. Bij iemand met lichte dementie zou dat de gemeente kunnen zijn, maar bij een gevorderd stadium kan het ook de WLZ zijn. Binnen de WLZ zijn de maximumtarieven voor ZZP-ers met een KvK inschrijving ruim: zie https://www.menziszorgkantoor.nl/persoonsgebonden-budget-pgb/zelf-zorg-inkopen/maximumtarief