1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Dagbesteding opzetten

Auteur Bericht
Caroline Geplaatst: donderdag 08 Juni 2017 21:45
Hoi,

ik ga een vof opstarten waarbij wij dagbesteding gaan aanbieden voor mensen met een verstandelijke of psychische beperking. Ik probeer van alles op te zoeken via internet maar toch blijft veel onduidelijk.
Als je bijvoorbeeld alleen mensen met PGB naar de dagbesteding laat komen (WMO en WLZ) heb je dan de WTZI nodig? En zijn er overige eisen waar je aan moet voldoen (buiten je opleiding dan).
En hoe kom je in aanmerking voor aanbesteding bij de gemeente? Want deze heb je volgens mij weer nodig als je ook mensen met zorg in natura naar de dagbesteding wil laten komen.
Hoop dat iemand mij hier wat meer duidelijkheid over kan geven.
Team Uniek Geplaatst: vrijdag 09 Juni 2017 15:08
Hoi,

Voor meer info mag je contact met ons opnemen. Wij zijn in sept gestart en hebben inmiddels de nodige ervaring opgedaan. Deze info delen wij graag met je.

{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Gr Melanie
Anelia Geplaatst: maandag 12 Juni 2017 23:04
Hoi ik ben Anelia {deleted by moderator: Het plaatsen van advertenties is niet toegestaan. Voor zorgvraag of zorgaanbod kun je een profiel invullen }
Geplaatst: donderdag 03 Augustus 2017 11:59

Hoi,

Voor meer info mag je contact met ons opnemen. Wij zijn in sept gestart en hebben inmiddels de nodige ervaring opgedaan. Deze info delen wij graag met je.

{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Gr Melanie



Hallo Melanie,

Ik was op het internet ook aan het rond kijken hoe ik dit het beste kan aanpakken en kwam op dit forum. Ik zit ook met ideeen en plannen om een dagbesteding op te zetten maar de vraag is natuurlijk waar moet ik beginnen. Hopelijk heb je wat informatie voor mij en wat ervaring er mee om het een en andere uit te leggen.

Ik hoor graag wat van je,
Groetjes Linda

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.