1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

tarieven voor kort verblijf/logeren in de jeugdwet!

Auteur Bericht
Lonny Geplaatst: woensdag 01 Februari 2017 13:21
Ik ben voor meerdere cliënten in gesprek met clientondersteuners uit verschillende gemeenten in de provincie Zeeland. Deze gemeenten werken voor een zelfde regio waarin afspraken gemaakt zijn. Voor een etmaal logeren mag 116 euro (bruto) betaald worden. Mijn offerte is berekend op dit bedrag plus de wakkere uren als begeleiding individueel. Hier gaan ze niet mee akkoord. Het etmaal is nl al betaald (116euro) en die uren nogmaals declareren als begeleidings uren zou volgens hen een dubbele verstrekking betekenen. In de praktijk zou dit kunnen betekenen dat ouders dit bij een controle of een verantwoording moeten terug betalen.


Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ken mensen die de nacht niet noemen en uitrekenen hoeveel uren begeleiding individueel er nodig zijn om een etmaal te logeren, maar vraag me dan af of we deze kant op (moeten) willen en hoe het met aansprakelijkheid zit s'nachts ?!
Fleur Geplaatst: maandag 06 Februari 2017 19:16
Per etmaal is toch helder. Dit bedrag is voor een hele dag. Er mag dus niet meer worden berekend. Tenzij ouders dit uit eigen zak doen. Maar lijkt mij niet.
Ellen Geplaatst: donderdag 09 Februari 2017 22:29
Kom op, 116euro voor 24 uur ? Dat kan toch niet kloppen ?
Corrie Geplaatst: donderdag 02 Maart 2017 18:12
Dan sta je dus te werken voor 5 euro per uur als je het omrekent.
Daar moet je vakantiegeld af en je ziektekosten ed......
Ik zou het niet doen.
M.C.T Geplaatst: vrijdag 03 Maart 2017 11:49
Wanneer er naast verblijf ook persoon lijke verzorging nodig is biedt de Ziektekostenverzekering Wellicht uitkomst. Anders zult U Zich moeten richten op jongeren met een WLZ indicatie.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.