1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

mail verwijderd

Auteur Bericht
(verwijderd) Geplaatst: vrijdag 29 Juli 2016 15:04
Door onduidelijkheid van de site heb ik mij als zorgvrager aangemeld. Voor mij een normale zaak want ik zoek zorgverleners om op gelijkwaardige /zelfstandige basis mee samen te werken in onze woning van Ranonkel Wonen voor longstay GGZ cliënten. Op mijn advertentie is meermalen gereageerd en met 2 van deze mensen heb ik de afspraak gemaakt om in de loop van augustus contact op te nemen om met elkaar in gesprek te gaan over de mogelijkheden om samen te gaan werken. Helaas bleek de medewerker van de Hulpgids te vinden dat ik alleen als zorgverlener een advertentie mag plaatsen en heeft zij zonder overleg mijn advertentie verwijderd inclusief de bijbehorende mail. Zij zijn niet bereid om mij in dit mailprobleem tegemoet te komen zodat ik mij niet aan mijn woord kan houden. Zouden de mensen om wie het gaat op nieuw contact met mij willen opnemen? Dit kan via mijn profiel of via mijn advertentie op "Vind een hulp" op de site en natuurlijk ben ik ook onder onze bedrijfsnaam te vinden.

Jolanda (achternaam verwijderd ivm privacy)

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.