1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

moet je diploma bezitten voor pv

Auteur Bericht
Martha Geplaatst: maandag 22 Juni 2015 12:14
hallo moet je nu als zorgverlener bij pgb pv gediplomeerd zijn of niet
M.C.T Geplaatst: dinsdag 23 Juni 2015 13:30
Neen, dat hoeft niet. Je mag geen voorbehouden handelingen verrichten. Zonder BIG registratie is het uurloon maximaal € 20.- in de WLZ. Zorgverzekeraars kunnen andere eisen hebben, dus informeer daar ook eens.
Myriam Geplaatst: donderdag 25 Juni 2015 12:31
Het klopt niet dat je maar € 20 per uur kunt vragen als je niet BIG-geregistreerd bent. Tarief is afhankelijk van of je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel en een VAR (Verklaring Arbeidsrelatie) hebt.
Martha Geplaatst: donderdag 25 Juni 2015 13:19
hallo ik heb kvk en ook varverklaring hoeveel kan ik dan vragen ?
Myriam Geplaatst: donderdag 25 Juni 2015 13:31
Dat is iets dat je met je budgethouder moet bespreken. Ik weet verder niets van je leeftijd, ervaring etc.. Je kunt op Per Saldo tarieven vinden. Het maximumtarief is € 63 per uur maar dat is absurd, dan moet je wel BIG-geregistreerd zijn en echt hele specifieke medische handelingen mogen verrichten. Wat is redelijk? Wat dacht je van € 25,- per uur. Lijkt mij heel redelijk.
I.E Geplaatst: donderdag 25 Juni 2015 22:52
je kunt natuurlijk alles vragen wat je wilt maar of mensen dat ook willen betalen is de vraag. Volgens mij is er niemand die 25 euro per uur voor huishoudelijke hulp gaat betalen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.