1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Ondernemerschap: dat is te leren!

Auteur Bericht
De Zorgprofessional Geplaatst: zaterdag 03 Januari 2015 19:04
Steeds meer zorgverleners stappen uit loondienst en beginnen "voor zichzelf" Volgens sommigen is dat een noodgreep bij (dreigend) ontslag of andere nvrijwillige redenen. Niets is minder waar! Uit verschillende onderzoeken blijkt juist dat passie voor goede zorg het belangrijkste motief is. In loondienst zijn de voorschriften, protocollen en dienstritmes zo hoog opgeschroefd dat we met lede ogn een patient achterlaten die meer aandacht en betere zorg verdient.
De cooperatieve vereningng van Zelfstandoge Zorgprofessionals, deZorgprofessional, is depciaal opgericht om deze gemotiveerde deskundige en bevlogen zorgverleners te helpen in hun ondernemerschap. In februari start voor het eerst een unieke opleiding "Ondernemerschap" Want de vele bijscholingen die zij volgen zijn wel goed voor hun beroepsprofessie, maar de meeste problemen ervaren zij juist als ondernemer. Ken je collega's die hiermee worstelen? Stuur een bericht voor meer informatie.
Yvette Geplaatst: woensdag 07 Januari 2015 19:18
Bivengenoemde is van op mij van toepassing. Alleen weet ik niet waar ik als startende ondernemer moet beginnen. Is het handig om als freelancer te beginnen of kan ik beter doormiddel van pgb aan de slag?
En waar, wanneer en hoelang is deze opleiding of cursus voor startende ondernemer?
De Zorgprofessional Geplaatst: woensdag 07 Januari 2015 19:31
Beste Yvette,

de opleiding is eigen,ijk niet bedoeld als ondersteuning voor starters, dan heb je heel andere vragen en thema's dan wanneer je al een par jaar ondernemer bent en je verder wilt bekwamen. Onze opleiding is voor dat laatste bedoeld, zie info { deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan op het forum }.

Om te starten vind je ook veel informatie { deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan op het forum. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}

Het is zeker verstandig om niet meteen in het diepe te duiken, zolang je bijvoorbeeld een loondienst kunt combineren met eigen clienten.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.