1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Huishoudelijke Hulp en Psychiatrie

Auteur Bericht
Alejandra Geplaatst: donderdag 18 September 2014 16:46
Dag allen,

mijn naam is Alejandra en sinds 2013 werkzaam voor twee cliënten via de Nationale Hulpgids.Ik ben een ervaren begeleider (psychiatrie/ maatschappeklijke opvang) o.a activiteiten begeleider en werk op dit moment als huishoudelijke hulp.Graag wil ik in contact komen met andere gelijken die als HH werken voor mensen met een psyhiatrisch ziektebeeld om een intervisie groep te starten zodat je elkaar scherp houdt. Ik ben van mening dat deze doelgroep meer van je vraagt vraagt dan van de reguliere hulp.

Graag alleen reageren als je serieus wil mee denken over het onderwerp. Gelieve uit omgeving Groningen (stad).

Met vriendelijke groet,

Alejandra
Sandra Geplaatst: donderdag 04 December 2014 18:00
op welke manier vragen ze meer van je?
I.E Geplaatst: zaterdag 10 Januari 2015 16:08
Weer iemand die iets vraagt en niet reageert als iemand anders een tegenvraag stelt. Zie dit vaak voorbijkomen, heel irritant!!!!
Suzanne Geplaatst: maandag 12 Januari 2015 13:04

Weer iemand die iets vraagt en niet reageert als iemand anders een tegenvraag stelt. Zie dit vaak voorbijkomen, heel irritant!!!!



Inderdaad
Nader Geplaatst: zondag 29 Maart 2015 13:11
Er wordt na drie maand pas voor het eerst op de advertentie gereageerd, is dat misschien een reden?

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.