1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

via internet afgeschermd verslag leggen, bestaat dat?

Auteur Bericht
Ellen Geplaatst: dinsdag 23 September 2014 08:58
Ik wil graag met mijn ouder verslag kunnen leggen via internet. Een soort Blog aar dan niet publiekelijk. het is mijn bedoeling om een manier te vinden waarop we een schrift hebben. Dus zij kan tekst en foto's toevoegen maar ik ook.
Wie werk met zoiets? wat raden jullie me aan? Op dit moment stuur ik gewoon steeds een word bestand mee als zijnde een verslag map
Nelleke Geplaatst: dinsdag 23 September 2014 23:11
Misschien is Dropbox iets voor jullie? Je kunt dan met de ouders een map delen en daar informatie aan toe voegen.
Brenda Geplaatst: donderdag 25 September 2014 09:17
Ik gebruik veel Yammer
Te vinden op Yammer.com
Rapportage documenten alles kan ik er delen met collega's en client
Uwe Geplaatst: donderdag 25 September 2014 11:56

Ik wil graag met mijn ouder verslag kunnen leggen via internet. Een soort Blog maar dan niet publiekelijk. het is mijn bedoeling om een manier te vinden waarop we een schrift hebben. Dus zij kan tekst en foto's toevoegen maar ik ook.
Wie werk met zoiets? wat raden jullie me aan? Op dit moment stuur ik gewoon steeds een word bestand mee als zijnde een verslag map


Ik heb een website bij one.com. Daarin kun je een Blog aanmaken en zelf bepalen wie toegang heeft. Een Blog is publiekelijk met een select gezelschap dat daarin mag publiceren, een ander Blog is alleen toegankelijk voor geselecteerde email-adressen. Bij de aanmaak van het Blog kan ik opgeven, of de ander al dan niet wijzigingen in de tekst mag maken, reacties mag plaatsen, etc.
Misschien is het opzetten van het Blog te complex voor een leek?
Marianne Geplaatst: donderdag 27 November 2014 12:31
Voor 1 cliënt gebruik ik gratis Cozi Journal. Ook beschikbaar als app voor Android en Apple. Betrokkenen weten om wie het gaat. Er staat verder geen privé-info online.

Verder werk ik met cliëntbegeleidingssysteem Rapasso, waarbij de keuze is: cliënt of ouder kan meekijken/meebeheren (documenten, rapportages etc.).
Margot Geplaatst: maandag 15 December 2014 11:38
Ik hoorde zelf iets over medicom , maar heb het zelf nog niet opgezocht. Schijnt goed beveiligt te zijn , maar weet niet of het gratis is.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.