1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Ik wil graag beginnen als zelfstandige.

Auteur Bericht
Riek Geplaatst: donderdag 24 April 2014 12:45
Ik wil graag beginnen als zelfstandige en dan werken bij zorgvragers die mij via hun pgb uitbetalen. Hoe begin ik en waar moet ik overal aan denken en regelen?
Margrieta Geplaatst: maandag 28 April 2014 12:19
goedemorgen, het is handig om te beginnen bij de Kamer van koophandel. zij geven allerlei info betreffende het starten van een eigen bedrijf. voor het verlenen van zorg via een PGb heb je een Var verklaring nodig. Echter, de belastingdienst doet daar momenteel erg moeilijk over. Daarnaast moet je je inschrijven bij de KvK. een verklaring omtrent gedrag wordt ook vaak gevraagd. vind ik zelf eigenlijk ook een vereiste.
Afhankelijk van het werk dat je gaat leveren moet je in bezit zijn van diploma's. en evt verzekeringen.
Ik zelf heb ook veel info gekregen viaZZP-NL
succes, Margrieta
Gast Geplaatst: dinsdag 29 April 2014 10:22
Beste meneer / mevrouw ik ben zzper en wil mij inschrijven bij uw bedrijf als zorg bieder.
Wat voor stappen moet ik onder nemen op mijn in te schrijven?
Vriendelijke groet,
Ingrid Sanches
Margrieta Geplaatst: dinsdag 29 April 2014 10:40
Goedemiddag,
Ik ben zelf ZZP-er, geen bemiddelingsburo. U kunt zich bij mij niet inschrijven.
vr gr Margrieta

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.