1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Heeft iemand ervaring met Zorgpartners Stadskanaal /Midwolda

Auteur Bericht
Wish Care Geplaatst: vrijdag 18 April 2014 07:22
Ik werk nu in opdracht van de Zorgpartners in Stadskanaal / Midwolda .
In de overeenkomst staat dat de betaling om de 14 dagen plaatsvind helaas betalen ze pas na 2 en halve maand en dan ook nog niet volledig .
Wat kun je doen als je niet betaald krijgt door je opdrachtgever ?
Nelleke Geplaatst: vrijdag 18 April 2014 13:47
Ik neem aan dat je met hen in gesprek bent over deze zaak? En ben je inmiddels wel gestopt met werken voor deze organisatie? Zelf ben ik lid van ZZP-Nederland, zij bieden hulp bij dit soort zaken en hebben een gratis incassoservice.
Ans Geplaatst: donderdag 24 April 2014 14:31
Ik heb zo een ervaring gehad met Mienzorg in Beilen. slechte tot geen uitbetaling.
Ze waren failliet; gesjoemeld.

Ik zou onmiddelijk stoppen met werken, want ik betwijfel of je uitbetaald gaat krijgen.

Je kunt in gesprek gaan met de familie van je cliënt.
Als er gesjoemeld is met PGB-gelden, dan heeft dat financiële consequenties voor hen.
Zij hebben hun PGB te verantwoorden. Lukt dit niet, dan hebben zij het verdwenen geld uit eigen zak terug te betalen.
Zij kunnen proberen hun PGB-budget per diect terug te halen bij Zorgplan.

Neem zeker contact op met ZZP-Nederland en krijg advies hoe de werkwijze van Zorgplan in kaart gebracht kan worden en of het nodig is dat hun kantoor per direct gesloten wordt.

In ons geval heeft de familie ons in dienst genomen en uit eigen zak betaald.

M.vr.groet, Ans
Wish Care Geplaatst: zaterdag 24 Mei 2014 11:30
Zorgpartners Midwolda / Zorgpartners Haarlem / Zorgpartners stadskanaal

Allemaal met dezelfde Directrice : Gerda Puister heb even gegoogled en idd nu weer een dreigend Faillissement de vaste medewerkers en dat zijn er maar een paar Inclussief haar gehele familie die zijn nog wel uitbetaald maar alle ZZPers kunnen verekken dit flikt deze Mvr dus heeeeeeeel vaak telkens weer bv oprichten en kapot laten gaan

Dit is oplichting en ik heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting en misleiding en met mij meer ZZPers
Pas dus goed op als je de naam Gerda Puister tegenkomt of Zorgpartners niet voor gaan werken ik heb nog ruim 6000 tegoed en velen met mij :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Geplaatst: maandag 14 Juli 2014 09:53
mw. de klokkenluider.
maakt u zich niet ongelooflijk schuldig aan laster en smaad op deze wijze?
is dit niet aan justitie om aan te pakken?
echt van professionaliteit getuigd dit niet.
begrijp dat u gefrustreerd bent maar als zorgverlener u zich dan 'zo' uit te laten online...
(kom u berichten van dezelfde strekking als deze vaker tegen momenteel.)

sterkte in uw "strijd" tegen deze organisatie en wens u vooral ook erg veel wijsheid toe mw. Petra.

vriendelijke groet Anna
Jacolien Polman Geplaatst: vrijdag 08 Augustus 2014 22:04
Ook ik ben werkzaam geweest via Zorgpartners, planning slecht geregeld, betaling lang op moeten wachten, uurloon zo ineens veel minder dan afgesproken. Gelijk gestopt met werken, vond het zo verschrikkelijk jammer voor de cliënte, zij kon er tenslotte niks aan doen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.