| Auteur |
Bericht |
Gast

|
| Geplaatst: Zo Mei 06, 2012 15:28 |
|
|
| Beste mensen van de site. Wat mij erg opvalt is dat als ik gericht zoek naar een huishoudelijke hulp ik me door pagina's advertenties moet worstelen van mensen die allerlei ondersteuning aanbieden. Er staan ook mensen tussen die geen huishoudelijke hulp aanbieden terwijl ik toch echt alleen de optie huishoudelijke hulp aan klik. Dat maakt het erg lastig zoeken. Natuurlijk is het fijn als mensen anderen willen helpen, maar ik zoek iemand die schoon wil maken. Ik heb geen behoefte aan mensen die allerlei andere hulp aanbieden. Het zou handig zijn als dat beter onderverdeeld werd en mensen die advertentie's plaatsen 1 optie aan kunnen klikken, met een verwijzing naar hun andere advertenties. Dan is er ook meteen duidelijkheid voor mensen die meerdere opties zoeken. |
|
|
|
Online Pgb Administratie. Veilig, Snel, Eenvoudig, Probeer Nu Gratis » www.ePGB.nl/Gratis
|
Nationale Hulpgids team
 Beheerder
|
| Geplaatst: Do Mei 10, 2012 11:05 |
|
|
Ik begrijp je opmerkingen en frustratie. We zijn bezig om dit te verbeteren. wij controleren alle advertenties en wij gaan dan ook strenger worden in de toewijzing van de categorieen. Nu komt het voor dat mensen meerdere zaken aanvinken maar in de tekst dit niet laten terugkomen. Daar worden we strenger in.
Voor nu kan ik de tip geven om in de zoekresultaten link bij de filtering onderaan bij het vakje 'Zoekterm' de term schoonmaken in te vullen. We zoeken dan op dat woord in de advertentie. Je krijgt dan veel specifiekere resultaten.
Tom
Het Nationale Hulpgids Team |
|